mads

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Madde - 2 maj 2010 12:09

Ja i dessa dagar har det bara varit städning, tvättning och lite andra måsten. Därför har det inte blivit att jag skrivit något här då det inte är så kul att läsa om. Mellan varven har det också blivit lite smycketillverkning som vanligt. Yvonne önskade ju ett armband och örhängen som gick i svart så ett sådant har jag gjort där jag tyckte jag träffade rätt med kontrasterna med en gång men jag får höra vad hon tycker om det. Om det godkänns eller ej. Sedan så har jag gjort tre olika förslag på örhängen som hon får välja mellan. Ja, vi får se vad hon säger här senare. Jag håller tummarna för att något ska falla henne i smaken! Hihi!


Här är då armbandet och örhängena. Än så länge har jag bara knutit ihop det ifall Yvonne skulle vilja ha det på annat sätt och örhängena är ju inte färdiga heller då det ska böjas och snurras och sedan sättas på öronkrokar. Men som sagt, det blir efter att Yvonne har godkänt mina förslag. =)

  

  

För enkelhetens skull om det är någon som faller dig (Yvonne) i smaken så säger vi från vänster till höger 1,2 eller 3.  Nr 3 har en facettslipad hematitpärla högst upp medan de andra är samma mattsvarta glaspärlor som i armbandet. Mellandelarna med kristallerna är silverplätterad metall. Övrigt är i sterlingsilver.


Blev lite inspirerad utav alla annonser med balklänningar också. Så då gjorde jag det här halsbandet och örhängena. Dropparna är cateyes glaspärlor vilka har en underbar lyster och man får en känsla av siden.

  

  


Ett armband och liknande örhängen som de grå fast rosa.

  

  


Ja det här är lite av det jag pysslat med de senaste dagarna.


Hoppas att ni andra har det riktigt gott och så önskar jag er en underbar fortsättning på denna soliga söndag!


Kram på er!

 Butterfly watching 









Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards