mads

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Grattis min underbara och goa farmor på 80 års dagen! :D

Av Madde - 11 maj 2010 20:59

Ja, idag fyller min underbara farmor 80 år och hon är fortfarande pigg och kry!

Så vi har firat henne med lite presenter.

  


Hembakt tårta kommer det bli här senare också. Vi åt middag så sent idag så vi får vila våra magar lite innan bara! ;-) Tårta med jordgubbar och blåbär. Det är det även i den fast jag värmde och mosade dem först med socker, samt vaniljkräm och chokladfromage i olika lager. Ska bli mumma det. =)

  


Avslutningsvis ett gratulationskort! :D

  


Med detta så önskar jag er alla andra en fortsatt trevlig kväll!


Kram på er!

 Valentine heart bottle 

     





 
 
Ingen bild

Carina

12 maj 2010 10:44

Ojdå, då måste du gratta från oss i efterskott. Vad var det i paketen? Nyfiken ;-) Vilken smarrig tårta! Hoppas att ni hade ett riktigt trevligt kalas!!!

 
Ingen bild

Madde

12 maj 2010 13:19

Det ska jag göra! :D

I paketen var det en spegel med vanlig spegel på ena sidan och en med förstoring på den andra. I det andra paketet var det en tröja som hon har önskat sig länge. Nämligen en med ett speciellt tryck på, en räv. Hon kommer även få ett ytterligare paket av oss till helgen. En fågelholk som ser precis ut som ett litet hus men vi har inte köpt det än så... Det har ju varit så mycket med R.s mamma och sjukhusbesök så tiden har inte riktigt räckt till.

Önskar er en riktigt härlig och underbar dag! =)

Kram på er och så syns vi förhoppningsvis här hos oss på lördag! :D

 
Margit

Margit

12 maj 2010 13:38

Tack min kära bloggvän, Madde!!!
Smyckena kom idag!!! OCH TACK för det extra jag fick också!!!
Altihopa är SÅ VACKERT!!! Jag är jätteglad för dem!!! Min stil!! Jag älskar halsband!
Kankse jag skall ha dem nu på lördag när vi skall fira en vänn8inas 70års-dag.
Vet inte viilka kläder jag skall ha...men de flesta saker jag har är öppen i halsen..så jag ska prova mig fram!!!
Kommer också att i morron ta bild av dem..och lägga i bloggen, visa o berätta..
TACK änen gång!!!
En stor TACKSAMHETSKRAM till dej!!! /Margit

http://mrgitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Madde

12 maj 2010 13:55

Hej Margit! :D

Vad skönt att höra att smyckena kom fram och så blir jag jätteglad för att du gillade min lilla gåva! :D

Nöjda och glada kunder! = En nöjd och glad Madde! Hihi!

Önskar dig en underbar och härlig dag!

Många kramar på dig goa Margit! ;-)

 
ingela-typ

ingela-typ

13 maj 2010 14:01

vilken smarrig tårta...är fika sugen just nu med nått riktigt gott...så den hade passat mej idag...få se om jag kan fixa nått i hast...hoppas ni hade det riktigt trevligt,är altid roligt med kalas :)Stor varm kram till söta Madde ;)

http://imagaia.bloggplatsen

 
Ingen bild

Madde

13 maj 2010 17:27

Den var smarrig! Vi har till och med kavr så vi kan äta en omgång idag med! :D

Trevligt hade vi också och farmor hon blev så glad så, då hon fick precis vad hon hade önskat sig. Så det kunde inte blivit bättre! ;-)

Hoppas du hittar något du kan slänga ihop något mumsigt utav. =)

Många kramar till min goe Ingela! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards