mads

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

20 sätt att driva folk till vansinne! :D

Av Madde - 11 januari 2011 09:49

1. Byt kanal fem minuter före slutet på alla TV-program.


2. Betala lunchnotan med mynten i spargrisen.


3. Bjud massor av människor till andras fester.


4. Fråga människor vilket kön de har.


5. Försök att spela ouvertyren till Wilhelm Tell genom att trumma under hakan. När du närmar dig slutet säg: "Nä...vänta, där blev det allt fel." Repetera.


6. Glöm poängen i en lång historia, men försäkra lyssnarna om att den var "jätterolig".


7. Gå några steg bakom någon och spreja desinfektionsvätska på allt som han/hon rör vid.


8. Bryt aldrig ögonkontakt.


9. Bär en cape med texten "Den fantastiske".


10. Börja alla dina meningar med "Ooh la la!".


11. Börja varje måltid med att demonstrativt slicka på all din mat och berätta för alla att det är för att ingen ska sno den.


12. Ange att din drive-through-beställning ska "tas med".


13. Använd endast kläder i fluorescerande färger.


14. Öva på att låta som en fax eller ett modem.


15. Använd mycket parfym.


16. Be servitrisen om en extra plats till din låtsaskompis.


17. Avböj bord vid restaurangbesök, stå kvar vid kassa-apparaten och ät upp alla mintkarameller.


18. Avtala möte den 31 september.


19. Byt namn till Anders Aaaaaaandersson, för äran att få vara först i telefonkatalogen. Hävda att det är ett fornnordiskt namn och kräv att folk uttalar varje "A".


20. Det här var ju bara 19 sätt. Irriterande, inte sant?! 


Källa: Dassboken med reservation för vissa egna ändringar. ;-)


Önskar er alla en underbar och härlig dag och hoppas ni inte träffar på några irriterande människor. Hihi!



 
 
MMM Cake Design

MMM Cake Design

12 januari 2011 00:17

Jag kan en till! nu har du en award hos mig att hämta.
Kram

http://marimilocakedesign.se

Madde

12 januari 2011 09:32

Ååhh... Vad spännande! Det måste jag genast kolla upp. :D

 
Margit

Margit

12 januari 2011 23:23

Skickar dej en liten blogghälsning!!!
Innan julen så tog jag av mig mina örhängen (dom som jag köpt av dej).la deundan dom och hade andra under tiden. Har sökt dem..och NU ikväll..så hittade jagigen dem. lagt denm i köket på en hylla. Så NU sitetr de på mej igen!! Tycker så mycket om dem!!!
Kram till dej min vän!!!

http://margitholm.blogg.se

Madde

13 januari 2011 11:32

Tackar tackar! Vad glad jag blir både utav din hälsning och din komplimang! :D

Önskar dig en underbar och härlig dag! =)

Många många kramar! :D

 
Ingen bild

Elle

20 januari 2011 15:03

Hoppas Du har det bra ... Det var en väldigt tjusig tårta Du gjorde till Nyårsaftonen!!! Kram, Elle

Madde

27 januari 2011 12:34

Hej Elle! :D

Jo här är allt bara bra. Huvudet uppe och benen nere. Hihi!

Tack för din komplimang om tårtan också. Egentligen blev det en aning för mycket på den men det var himla kul att göra allt. ;-)

Annars så hoppas jag att allt är väl med dig och missarna och att ni fått upp värmen i villavagnen. För nu ska det ju bli ännu kallare säger de. Huvaluva! Jag längtar till våren jag. ;-)

Önskar dig en underbar och härlig dag!

Många många kramar! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards