mads

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Madde - 27 januari 2011 12:03

Här har det mest varit vårstädning och det är ju inte så kul att varken skriva eller läsa om. Sammanfattningsvis så är farmors lilla lya helt färdigt från golv till tak med allt vad puts och städning heter.

Mopping

Här är det mesta kvar men lusten saknas för tillfället. Går och plockar lite här och där och har röjt upp lite i smyckesverkstaden men annars så har det mest varit latmaskdagar i denna veckan. Troligtvis så kommer veckan fortsätta på samma vis så det kommer nog inte bli så mycket skriverier här just nu.

Vilket fall så önskar jag er ALLA en underbar och härlig fortsättning på denna vecka.


Lite avslappningsmusik kanske? Om man tänker efter så är det egentligen helt otroligt att vissa kan skapa något så här vackert. I alla fall enligt mig. ;-) De första sekunderna låter dock som sprängningsvarning men jag lovar att det blir bättre. Hihi!



Kram på er!

Hippos in Love

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards