mads

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Jag gillade Eric Saades låt.

Av Madde - 13 mars 2011 16:55

     Idag är det många som har delade meningar om rätt låt vann.

  You're NutsWakka WakkaPulling My Hair OutRaise The Roof 1


Kan man någonsin säga att rätt låt vann?

  Question Mark


Jag menar vi har alla olika musiksmak. Vissa gillar ditten medan andra gillar datten. Själv gillade jag trots mina 38 år Eric Saades Popular. Jag gillade också Danny, Sanna, The moniker, Brolle och Lindas låtar. Däremot så tyckte jag Sara Vargas låt var fruktansvärt tråkig men man kan ju heller inte gilla allt.

Sleeping


  Viktigt är det dock att det finns något för alla att lyssna och hoppas på. Har läst några spydiga kommentarer här och där om att det bara skulle ha varit hormonstinna tonårstjejer som röstade fram Danny och Eric till toppen.

Girl 5


Må så vara men vad jag vet så har även de rätt att få rösta på vad de tycker är bäst. För vad jag vet så finns det heller ingen åldersgräns man måste uppnå för att ha rätt att gilla musik. Alla har rätt att rösta, gammal som ung! Nä, om rätt låt vann tänker jag inte ens spekulera i men däremot så gillade jag som sagt Erics låt och gjorde faktiskt detta redan från första stund. Röstade jag då? Nej, för jag tar det inte så allvarligt och egentligen så tycker jag att melodifestivalen är ganska tråkig. Varför tittar jag då? Jo, för att hålla min sambo sällskap. Han gillar nämligen melodifestivalen och jag älskar honom. Så vad gör man inte för kärlekens skull?!  Hihi!

TV 1



Vilket ni tyckte rätt låt vann eller ej,

så önskar jag er alla en underbar och trevlig kväll!

Kram på er!






 
 
Ingen bild

Love

16 mars 2011 16:27

Hej kära vännen
Vet att det är länge sedan men mycket har hänt.
Vi kom i alla fall iväg till thailand och allt fungerar bättre här än hemma med Leif.
Jag var orolig men visste ju att Elinor var med och att sonen är här och kan hjälpa om det behövs men allt är lugnt.
Vi har en liten condo och bor själva vilket är så skönt, Elinor huserar hos Tony.
Underbara Lukas tar hand om huset katterna och blommorna. Lite spill på blömmorna räknar jag med men vad gör det.
Att vi har det skönt förstår du men det blir inte så mycket bloggat och jag ska skaffa ett litet bord och en skön stol för nu gör det ont i ryggen.
Det är så härligt med dej som undrar om något hänt när jag inte hör av mig så ska det vara vänner emellan så tack vännen.
I kväll var Leif jag och Elinor ute och ät middag
för 35 kronor tillsammans så man kan verkligen leva billigt,
Simmar mycket och värken är mycket bättre jag mår bra av värme men tyvärr får Elinor mer ont i kroppen. Det är som smaken olika men hon älskar att shoppa billiga kläder får nog köpa en extra väska för att få med sig allt hem.
Dina fyrbeningar ser ut att må så bra och det hoppas jag du också gör.
Kommer nig bara att skriva i min blogg bara när jag är här för tiden vill man lägga på familjen,
Solvarm kram
Love.

Madde

21 mars 2011 12:00

Hej Kära Love! :D

Åh vad jag är glad för er skull att ni kom er iväg. Det behöver ni verkligen efter allt som hänt. Skönt också att du har fler med dig som kan hjälpa till om det skulle behövas. Vad det gäller blommorna hemma så tror jag nog Lukas klarar av både dem och katterna. Så bara koppla av och njut nu av att vara i värmen. Önskar er en underbar och härlig semester! =)

Många många kramar! :D

 
Margit

Margit

21 mars 2011 11:36

Madde, här kommer en liten hälsning från mej!!! Hoppas att allt är väl med dig!!!
Dagarna går...snö oc töööoch sol och moligt. Ja det är variationer..men vu får ändå tro att VÅREN är på G!!!!
Önksar dej en fin vecka min vän!!! Kramiz!!!!

http://margitholm.blogg.se

Madde

21 mars 2011 12:08

Hej Kära Margit! :D

Jo här är allt bara fint. Dagarna bara springer iväg och jag vet inte riktigt var de tar vägen ibland. Hihi!
Ja, nu verkar det allt som våren är på ingång. Härom dagen hörde jag till och med koltrasten sjunga. Det har alltid varit ett vårtecken för mig. Härlig sång som får min hud att knottra sig. Hihi! Plusgrader har vi haft också och snart är även all snö borta. Underbart men en ska väl inte ropa fullt HEJ än. Man vet ju vad som kan komma. Hehe! Tänk att snart ska vi också ändra till sommartid. Ja som sagt, tiden springer iväg och vi med den. ;-)

Önskar även dig en underbar och härlig vecka!

Många många kramar! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards