mads

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

En pensionär som dansar bättre än de yngre! :D

Av Madde - 28 januari 2011 17:28

Sådana här klipp gör mig glad. Tänk att få vara så pigg när man blir äldre. Det bästa av allt är att han dansar bättre än de två killarna som försöker hänga med.


Med detta så önskar jag er ALLA en riktigt trevlig och underbar helg!


Kram på er! :D

 
 
Love

Love

6 februari 2011 19:56

Hej Madde!
Oj vad han dansar tänk om jag hade den orken och glädjen. Nu är man glad att kunna gå och stampa takten till musiken.
Hur har du det i ishalkan här halkar man omkring i väntan på våren.
Jag har fått kort på mitt fadderbarn från Haiti och ska berätta på bloggen om honom.
Eftersom livet är förändrat här så blir det inte lika ofta jag skriver men jag är så glad och tacksam för dig min bloggvän.
Ha det gott!
Kram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

Madde

7 februari 2011 09:54

Hej kära Love! :D

Javisst är han duktig! Tror inte ens jag hade hängt med. Hihi! Här är det inte så farligt med halka, vägarna är rena och fina. Snön har minskat med en rasande fart och nu hoppas jag innerligt att det inte kommer någon mer för nu vill jag att våren ska komma.
Vad spännande det låter med fadderbarnet. Ska bli kul att få läsa om det på din blogg.
Jag förstår dig precis vad det gäller skrivandet. Du har ju så mycket annat som du får stå i nu men glöm inte det jag sa. Du måste också ta hand om dig själv och inte bara alla andra. Du ska ju orka med allt utan att bli helt utmattad.

Önskar dig en underbar och härlig dag.

Många många kramar! :D

 
irja

bloggplatsen.se " title="http:// 40-talisten, bloggplatsen.se " target="_blank">irja

12 februari 2011 17:57

Hej vännen,
han kanske hade behövt vara med i Let`s Dance, undrar vad han hade fått för poäng av juryn,???
Du är väl inte insnöat eller sjuk vännen ???eftersom du inte visat någon livstecken, eller har du tagit sportlov,,, LER Önskar dig en underbar och skön helg,, i snökaoset.....
HA det bäst vännen....
KRAM IA.......

http:// 40-talisten, bloggplatsen.se

Madde

14 februari 2011 09:27

Han hade nog fått topp poäng! Hihi!
Hej kära Irja! :D

Nej jag är inte insnöad eller sjuk, jag har bara varit helt uppe i mitt smyckande. Har hittat massor av olika tekniker som jag testar och det är så himla kul. Du ska ha ett jättetack för att du bryr dig om mig. Det värmer mitt hjärta och gör mig så glad! :D

Önskar dig en underbar och härlig dag!

Många många kramizar! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards