mads

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Madde - 21 november 2010 17:10

Jag fick en utmaning här igår av min goa vän Mari. Gå gärna in och titta på hennes vackra cupcakes och tårtor. http://marimilocakedesign.se/ 

Hon är helt fantastisk.


Vilket fall som helst, nu ska här svaras på lite frågor. ;-)


4 Mat-program jag gärna ser:

 
Nigella, Laila bakar, Hells Kitchen och så har det hänt att jag tittat på Jamie Oliver några gånger.


4 saker jag har ätit i dag:


Chili con carne, ris, ostfralla och skinkfralla.


4 smaker jag längtar efter:


Mjuk pepparkaka med mjölk, honungsmarinerat utegrillat kött, potatissallad, chokladpraliner. ;-)


4 saker på önskelistan:

 
Ny köksinredning, nytt badrum, bubbelbadkar och en resa till Versailles.


4 smaker jag avskyr:

Lever i alla former, sparris, blomkål och kycklingkorv.


4 personer jag utmanar:

Love

Margit

Irja

Elle

 

Ja det var det. Hihi!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards