mads

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Finns det spöken eller inte?

Av Madde - 3 september 2010 08:43

Ja, det kommer jag undra tills jag får riktiga bevis på att spöken faktiskt existerar. Här är ett klipp som jag såg nyss på aftonbladet.se



Tänk vilka enkla förklaringar det finns. Hihi! Fast jag hade nog själv trott på det om jag själv hade suttit i bilen. Hehe! Det lustiga är att jag älskar allt vad spökfilmer heter. Är väl kanske för att det finns en pytteliten fråga kvar ändå. Finns det spöken eller inte? Mohahahahaaaa! :D

 
 
Love

Love

6 september 2010 16:56

Jag hade nog blivit jätterädd och hoppat ur bilen.
Det är mycket vi tror på som visar sig vara bluff.
Har sett på Tv hur medier verkligen lurat folk, det borde vara straffbart när det gäller personer som är döda och medierna diktar upp en historia för dom efterlevande.
Ibland undrar jag varför man ser på thriller och tycker dom är bra. Skulle det hända en själv eller någon anhörig vore det katastrof. Förmodligen har vi något behov som man inte fattar. Livet är ju våldsamt nog ändå utan att man ska behöva njuta av det på film men där sitter man och tycker filmen är bra.
Du ska få se mina gardiner i köket snart men nu har jag varit i Vadköping och lagt ut bilder därifrån.
Tack för i dag slut för i dag. Hej då vännen.
Kram
Love.

http://www.bloggplatsen.se

Madde

9 september 2010 20:11

Hej vännen! :D

Ja, jag hade också blivit rädd kan jag lova dig, så det var ju väldigt skönt att få en förklaring till det hela.

Vet heller inte riktigt varför man gillar sådant. Troligtvis är det väl just för att det är spännande och rafflande och inget som tur är, något vi råkar ut för varje dag, om ens någon gång i livet. ;-) Jag själv älskar av någon konstig anledning att se på läskiga och spännande filmer och bli rädd. Fråga mig inte varför, för du kommer nog inte få något vettigt svar. Hehe! Kanske är det för att man vet att man sitter i hemmets trygga vrå.

Dina gardiner är jag nyfiken på, så nu ska jag genast hoppa in hos dig och se om det kommit några nya bilder.

Önskar dig för övrigt en underbar och härlig fortsättning på denna kväll!

Många kramar! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards