mads

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Madde - 21 september 2010 15:16

Ja, då kommer här sista delen av läckra och vackra tårtor. Ska tillägga att det fanns fler tårtor men jag valde att ta kort på de som fångade mina ögon. ;-)


                        


Den sista tårtbilden här nedanför visade jag också i del 1 men från en annan sida. Den här tårtan röstade även jag och min sambo på i tårttävlingen utav de man kunde rösta på. Alla tårtor var alltså inte med i tävlingen. Varför röstade vi då på den här? Jo för ett magnifikt arbete och man längtade nästan själv till att sitta och fika där. Ser så himla mysigt ut. =)

  


Jag vet tyvärr inte än vem som vann men i mina ögon är de alla vinnare då det är fantastiska tårtkreationer de har skapat! :D


Detta var alles för stunden men jag önskar er alla som vanligt en underbar och härlig dag!


Många kramar på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards