mads

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Tänk att det finns så elaka människor! :-(

Av Madde - 26 augusti 2010 08:02

Såg detta klippet på aftonbladet nyss och jag blev riktigt riktigt förbannad! J-A KÄRRING rent ut sagt! Hon ska vara evigt tacksam att inte jag var på det stället vid just det tillfället. För då...


Skönt att höra att de har identifierat henne och jag hoppas hon får ett kännbart straff! Till och med att låta henne sitta i en stängd soptunna i femton timmar är för milt! I alla fall enligt mig! Grrrrr!

 
 
Klagoporten -en blogg att klaga hos

Klagoporten -en blogg att klaga hos

28 augusti 2010 00:22

kan inte annat än fullständigt hålla med!

http://klagoporten.blogg.se

Madde

28 augusti 2010 08:10

Nä, precis! Nu har den j-a kärringen gått ut med en ursäkt om att hon hade fått en knäpp idé och att hon tyckte det var en kul grej. KUL?! Undrar vilken värld hon lever i?

 
Ingen bild

Carina

28 augusti 2010 18:02

Säger bara PSYCHO! Haha taskigt för henne att det blev filmat! Läste precis om att någon dåre hade begravt levande små kattungar i skogen. Vart är världen på väg?

Madde

1 september 2010 08:12

Ja, snacka om att bli tagen på bar gärning! Det är hemskt att det finns sådana människor. Borde införas "körkort" på att få ha husdjur!
Det värsta av allt är ju att hon hade fått en knäpp idé och tyckte att det var en kul grej! Helsjukt! Hon skulle nog behöva söka professionell hjälp.

Önskar dig/er en underbar och härlig dag!

Många kramar! :D

 
av irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av irja

31 augusti 2010 14:20

Kära Madde !!!
Ja det finns olika typer i vår herres hage,hon kärringen skulle sjäv få smaka av sin egen medicin, släng henne i tunnan och låt henne sitta där dubbelt så länge,,,,, Jag blir ochså lessen och arg på de som tar sommarkatter och lämnar dom åt sitt eget öde, när sommaren/semestern är slut, dom är inge bättre dom heller....Till katthemmet i PITEÅ fick de in över 50/60 katter bara på en dag.....Hade inte min Anders varit alergisk mot katter hade jag tagit några av katterna.....Men Sorry....
HA det bäst vännen:KramiZ IA.....

http://40- talisten bloggplatsen.se

Madde

1 september 2010 08:19

Hej vännen! Ja, många olika slags människor finns det. Synd bara att vissa drabbar oskyldiga. Oj, vad många stackars katter. Nog för att man hört om sommarkatter men jag trodde inte att det var riktigt så många. Konstigt att folk aldrig lär sig. Skaffar man en katt, ja då är det ju på dens livstid inte bara för skoj skull över en sommar. Kan tänka att du hade säkert räddat massor av katter i fall du hade haft den möjligheten. ;-)
Själv är vi överlyckliga åt våra små busar här hemma. Alltid händer det något kul på dagarna här. Hehe!

Önskar dig en underbar och härlig dag!

Många kramar! :D

 
Love

Love

31 augusti 2010 23:16

Tror inte mina ögon när jag ser detta. Nog f--n är hon knäpp och borde ligga där själv. Det finns inget försvar.
Hur har du det nu i slutskeedet av sommaren. Några nya loppisar? Här är det stiltje men tre klematis har flyttat hit i dag.
Det har varit en jobbig tid med massor att göra för att andra har ställt till det och då måste jag ställa tillrätta för att inte barnbarnet ska bli drabbat. Sånt är livet. Folk har inte lärt sig att ta hand om sig själva fast dom är vuxna.
Ska ta en tur till Örebro i morgon letar efter en vit ljuslyckta till köket. Det har blivit nya gardiner där nu så jag är nöjd.
När det gäller valet står det mig upp i halsen av allt dom lovar. Vet vad jag vill ha ut av dom jag röstar på men gillar inte när dom gått ihop i två block. Trött som en knäckt apa så det är bäst jag kryper till kojs.
Vi höres.Puss på nosen till fyrfotingarna.
Kram
Love.

http://www.bloggplatsen.se

Madde

1 september 2010 08:26

Nej, det finns inget försvar och ändå har hon sagt till engelsk press att hon fick en knäpp idé och att hon tyckte det var en kul grej?! Hon har också bett om ursäkt men själv tror jag att det är mest för att hon är rädd för alla djurvänner som hotat henne. Hon har till och med fått polisskydd! Det du! En sådan människa ska inget skydd ha utan få ta konsekvenserna utav sitt handlande enligt mig.

Valet ja! Mycket lögner och tomma löften är det och värre blir det nu i sluttampen när de försöker locka till sig väljare. Ett riktigt fulspel är vad det är! Nä nog om tråkigheter. Några loppisar har vi allt hunnit med. Kort på fynden kommer så småningom här. Nu däremot så ska jag kolla in hos dig och se om det finns några bilder på dina nya gardiner. ;-)

Önskar dig en underbar och härlig dag!

Många kramar! :D

 
Elle

Elle

2 september 2010 09:56

Hej min vän! Äntligen är jag här inne igen! Jag håller fullständigt med Dej när det gäller den här människan Usch för sådana människor .. Vet Du .. jag kommer inte in på min blogg hur jag än gör !!!!!??? Vet inte vad som hänt ... ger inte upp ännu iallafall men det känns ganska it´rriterande nu när jag har både tid o lust att skriva ... Önskar Dej en riktigt bra dag ... Varm kram Elle

http://bloggplatsen.sesyrutan

Madde

3 september 2010 08:54

Hej själv vännen! :D

Hoppas att du haft det bra och att allt har gått enligt planerna med villavagnen. Det låter inget vidare att du inte kommer in på din blogg. Hoppas det har löst sig eller kommer att göra det snart för det är kul att kolla in hos dig och se vad du och missarna har haft för er. :D

Öskar dig en underbar och härlig helg!

Många kramar! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards