mads

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Madde - 12 augusti 2010 16:03

Japp! Min sambo saknade nämligen mitt bloggande så nu är jag här igen. :D

Vad har hänt sedan sist då?


Jo! Vi har fixat till trädgården lite.

Höjt marknivån en aning och lagt plattor lite här och där. ;-)

  


Min farmor har fått en uteplats och tujorna har vi äntligen fått flyttat på.

Kanske inte världens rakaste men den duger åt henne i alla fall. Hihi! Så nu ska det bara sås gräs också.

 


Blommar för fullt gör det också i trädgården. Här följer ett gäng bilder som får tala för sig själva.

  

                     


Javisst ja! Krokodilen har ju fått en frisyr också! Hehe!

   


En elefant har hittat till vår trädgård.

   


Sedan är det sant att katter tycker det är kul med garnnystan. Se här bara!


Starten ute i "smutten".

    


Förbi vårat lilla extrakylskåp...

   


..ut i hallen där en av busarna (Zero) finns.

  


Runt hörnet och...   


 ...nerför trappan...

  


...där den andra busen (Gizmo) befinner sig.  Hihi!

  


Tänk vad man kan hitta om man bara följer tråden. Hehe!


Vi har också fått satt upp en dörr tack vare en klättermarodör.

Fast matte tycker om mig ändå. ;-)

  


Speciellt om man ser ut så här så bara ääääälskar hon en! Hihi!

  


Ja, det var lite om vad som hänt här sedan sist. Jag får försöka att skärpa till mig med bloggandet .


Jag önskar er alla en underbar och härlig dag!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards