mads

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Madde - 26 februari 2011 10:10

Satt och kollade i en lokaltidning på nätet här igår och fick då syn på den här underbara bilden på ett lodjur.  

Ingemar Pettersson heter den lyckliga ägaren/tagaren av den här vackra bilden med det magnifika lodjuret. Han hade hört att ett lodjur skulle befinna sig i Munkedal och till sist lyckades han fånga den på bild. De hade länkat till Ingemar Petterssons hemsida så jag var ju tvungen att kolla in där med.  Där möttes jag av det ena vackra fotot efter det andra. Jag frågade honom via mail om jag fick länka till honom härifrån min blogg så att ni alla andra kan få njuta av hans bilder också och det gick så bra så. :D

  

Länken till hans hemsida är:http://ipnaturfoto.se (finns också under länkar här på bloggen längre ner till höger) så klicka och låt hans bilder ta med dig på en otroligt vacker bildresa. För de som är lite ovana användare så klickar man först på vilken kategori man vill se allra högst upp i listen. Sedan så har du galleriet av det du valt till vänster och då klickar du där så kommer du till det "fotoalbumet" du valde. Bläddra sedan med hjälp utav pilarna underna bilden. När du har sett färdigt på en kategori så är det bara att gå upp och välja en ny och bara se och njuta.  


Här blir det nog mest en myspysar dag med sambon idag.

   

 Just nu är han och spelar på hästar och vi hoppas ju som vanligt på högvinsten.

   

Vi hade först planer på att åka iväg på en loppis men det är så himla halt ute så vi skippar nog detta. Min bil gick igenom besiktningen igår utan en enda anmärkning. Så himla skönt! Då kan man tuta och köra lite till fast inte i dag då. Hihi!

Vad ni än hittar på idag så önskar jag er en underbar och härlig dag!


Kram på er!

  








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards