mads

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Madde - 31 december 2010 07:53

Ja, då var det inte många timmar kvar på det här året inte. Något jag har märkt är att åren går fortare och fortare för varje år. Jag lovar också mig själv varje år att det ska bli ett sundare år men har jag då lyckats? Näpp! Inte då! Det började så bra här innan jul (när nästan året var till ände) hihi! Fast å andra sidan var det allt tur att jag gick ner några kilon för jag har garanterat gått upp de stackars kilona nu igen över jul. Jaja, jag säger då för femhundraelfte gången att 2011 ska det minsann bli andra bullar. Ska bli duktigare på att äta rätt och motionera mer och förhoppningsvis så tar jag mig rejält i kragen och för en gångs skull ser till att det blir så också. Jag gör det ju trots allt för min skull och ingen annans. Dagen till ära däremot kommer att bjudas på mycket av det goda. Ja, till och med föööör mycket av det goda men det nya året börjar ju faktiskt inte förrän i morgon. Hihi!


Så med detta "sagt" så önskar jag er ALLA

Ett Riktigt Gott och Lyckosamt Nytt 2011!


MUDTRAP.COM

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards